Куди і в який спосіб звертатися споживачам, які хочуть виправити показання лічильника (якщо в квитанції та на сайті вони не співпадають з реальними), і отримати перерахунок?

.

Відповідно до п. 8.6.6 Кодексу, якщо за підсумками наступного місяця споживач надасть покази лічильника, визначення фактичного обсягу розподілу та споживання електричної енергії за період зазначеного місяця здійснюється з урахуванням наданих показів та показів, на які споживачу здійснено розрахунки.

У разі неподання даних показів лічильника та отримання від ПрАТ «Харків-енергозбут» квитанції на сплату за електричну енергію з розрахунковими показами лічильника, які не відповідають фактичним показам, побутовий споживач має можливість, не звертаючись особисто до центру обслуговування клієнтів, самостійно через Інтернет-сервіси товариства передати фактичні покази лічильника, на підставі яких товариством буде проведена перевірка та в автоматичному режимі виправлені помилкові дані.

У зв’язку з відокремленням функції з розподілу електричної енергії від функцій постачання електричної енергії, що визначено положеннями Закону України «Про ринок електричної енергії» від 13.04.2017, за АТ «Харківобленерго» з 01.01.2019 залишається функція розподілу електричної енергії.

НКРЕКП визначила постачальником універсальної послуги на території Харківської області ПрАТ «Харківенергозбут».

Для проведення звірки розрахунків за спожиту електричну енергію до 01.01.2019 та звірки обсягів спожитої електричної енергії згідно з показами лічильника електричної енергії побутові споживачі м. Харкова повинні звернутися до центру обслуговування клієнтів АТ «Харківобленерго», розташованого за адресою: вул. Плеханівська, буд. 126/2, м. Харків, а для проведення звірки розрахунків за спожиту електричну енергію після 01.01.2019 – до електропостачальника ПрАТ «Харківенергозбут».