Абоненти АТ “Харківобленерго” стали частіше користуватися електронними засобами передачі показів приладів обліку.

07.02.2020

За підсумками січня поточного року до товариства надійшло близько 230 тисяч повідомлень про спожитий обсяг електроенергії. У порівнянні з попереднім розрахунковим періодом кількість абонентів, які скористалися он-лайн послугами, зросла на третину.

Серед багатьох джерел передачі показів, що пропонує АТ “Харківобленерго”, споживачі віддають перевагу “Особистому кабінету”, sms-повідомленням та мобільному додатку “Харенерго”. На ці сервіси приходиться понад 73 % від усіх надісланих повідомлень. При цьому найбільшу позитивну динаміку демонструє мобільний додаток “Харенерго” — його популярність лише протягом останнього місяця зросла в 2,5 рази.

Така статистика свідчить про ефективність впровадження в АТ “Харківобленерго” діджиталізації у роботу з обслуговування споживачів. Інноваційні підходи дозволяють створити зручні та комфортні умови отримання якісних послуг для кожного клієнта компанії.