До уваги споживачів!

01.02.2019

АТ “Харківобленерго” оновила послугу “Особистий кабінет”.

Основна мета створення нового “Особистого кабінету” полягає у забезпеченні тіснішої інформаційної інтеграції з корпоративними базами даних підприємства, надання користувачам більш повної, оперативної інформації та
розширення переліку інформпослуг, які будуть пропонуватися через “Особистий кабінет” фізичного споживача.

При створенні сервісу було прийняте рішення про необхідність оновити паролі кожного “Особистого кабінету”. Таке рішення продиктоване інформаційною безпекою, бажанням визначити “живі” і “неживі” облікові записи “Особистих кабінетів”.

Для скидання паролю на формі входу в “Особистий кабінет” необхідно натиснути посилання “скинути його”. За наступного запиту користувач повинен буде вказати ім'я поштової скриньки, за яким був закріплений “Особистий кабінет”. На вказану електронну скриньку сервіс відправить електронного листа із зазначенням подальших дій користувача. Виконавши вказівки, наведені в електронному листі, користувач отримає можливість вказати новий пароль до свого “Особистого кабінету”. Після зазначення нового паролю і його підтвердження (виконується на одній сторінці сервісу) користувач зможе входити в “Особистий кабінет” і користуватися його послугами. Для бажаючих створити новий “Особистий кабінет” слід скористатися функцією реєстрації.

Користувачам, у яких виникли труднощі з роботою деяких поштових сервісів, ми радимо зареєструвати “Особистий кабінет” з іншою електронною поштою. У другому “Особистому кабінеті” користувач має можливість прив'язати всі необхідні йому особові рахунки і отримувати інформаційні послуги.