Додатковий он-лайн сервіс для абонентів

28.05.2020

Відтепер абоненти АТ “Харківобленерго” зможуть отримати інформацію та направити заяви щодо відключення електроенергії за допомогою Viber-боту.

Щоб скористатися новою послугою за допомогою месенджера Viber необхідно мати підключений до мережі Internet пристрій з встановленим додатком Viber та знати дванадцятизначний номер Єдиного Рахунку (ЄР), який зазначено у платіжних документах.

Алгоритм дій наступний. За електронною адресою: viber://pa?chatURI=kharkivoblenergobot слід відкрити додаток Харківобленерго.

Після вибору боту відкриється діалог: "Вітаю! Я робот "Харківобленерго”. Для продовження необхідний ваш номер телефону”.

Для подальшої роботи у Viber-боті слід вести номер телефону та ввести номер рахунку. Для Вашої зручності бот буде запам'ятовувати введені вами номери рахунків, щоб Вам не доводилось їх вводити знову.

У разі необхідності отримання інформації стосовно знеструмлення — вибрати в меню пункт “Відключення”. Сервіс запропонує варіанти подальших дій “Перевірка відключення за ЄР” або “Реєстрація відключення за ЄР”.

У першому випадку необхідно ввести номер рахунку, після чого абонент отримає інформацію про наявність або відсутність відключення електроенергії.

Якщо споживач вибрав пункт меню “Реєстрація відключення за ЄР” Viber-бот запропонує ввести номер рахунку та надішле уточнюючі питання “Чи перевіряли Ви ввідні автомати?” та “У Ваших сусідів є електроенергія?”. Після відповідей абонента “Так” чи “Ні”, сервіс сформує заяву на відключення, в яку можна буде додати іншу інформацію для диспетчера. Після чого споживачу залишиться лише надіслати заяву за допомогою відповідного пункту меню.

Таким чином, споживачі м. Харкова та Харківської області отримали доступний та ефективний інструмент інформування про стан постачання електричної енергії.

Слід нагадати, що в АТ “Харківобленерго” впроваджені різноманітні способи передачі показів приладів обліку за допомогою Viber- та Telegram- боту, мобільного додатку “Харенерго”, смс-повідомлення на номер “4300”, а також безпосередньо на корпоративному сайті та в “Особовому кабінеті” товариства.