Компанія провела модернізацію кол-центру

08.07.2016

Тепер сервісна служба щодня обслуговує в телефонному режимі понад тисячу споживачів. У попередній період цей показник був утричі меншим. Крім того, персонал кол-центру цілодобово приймає і дає відповіді на електронні звернення.

Перш за все, харків'ян і мешканців Харківської області цікавлять тарифи на електроенергію, порядок оформлення пільг і субсидій, питання надійності та якості електропостачання, довідкові дані. Завдяки сучасному комп'ютерному забезпеченню робочих місць інженерів кол-центру, вся необхідна інформація відразу надається споживачам.

Кваліфіковані фахівці допоможуть розібратися в питаннях енергозбереження та безпечної експлуатації електроприладів.

Кол-центр підприємства обробляє і запити, що надходять від Харківської міської диспетчерської служби “15-62”. По кожному зверненню контролюється хід його виконання.

Для поліпшення обслуговування споживачів в компанії працює “Єдине вікно”, де приймаються документи на приєднання об'єктів замовника до електричних мереж, а також для оформлення договорів про користування електричною енергією. Для зручності відвідувачів діє “Електронна черга”.
На корпоративному сайті компанії введена нова функція “Особистий кабінет”, за допомогою якої споживачі можуть дізнатися стан оплат за електроенергію.