Куди звертатися, якщо зникло світло

23.03.2021

Власністю АТ “Харківобленерго” є кабельні і повітряні електромережі, які надходять лише до ввідного щитка будинків. Електромережі всередині будинку – це власність управителя житлового будинку. Це може бути приватна, комунальна власність або ОСББ.

Проводка всередині квартири чи приватного будинку – відповідальність власника житла, а за вуличне освітлення відповідають місцеві комунальники, у Харкові це комунальне підприємство “Міськсвітло”.

Якщо немає світла у квартирі, то треба звертатися: до комунальних служб, голови ОСББ або ж викликати приватного електрика. Перед цим необхідно перевірити квартирні автомати / запобіжники. Якщо при включених запобіжниках світло не з’явилося, необхідно звернутися до управителя житлового будинку, який відповідає за внутрішньобудинкові електричні мережі. Якщо ваш будинок – у комунальній власності, треба зателефонувати до Харківської міської диспетчерської служби 1562 або перевірити інформацію про відключення у чат-боті Kharkiv1562 в Telegram.

Якщо немає світла на сходовій клітці, у сусідів верхніх і нижніх поверхів, то потрібно також звертатися до комунальних служб або голови ОСББ.

Якщо немає світла у цілому будинку, то також треба звертатися до комунальних служб або голови ОСББ. Представник управителя житлового будинку перевіряє причини відсутності електропостачання і, якщо електроенергія не надходить до щитової будинку, повідомляє про це АТ "Харківобленерго".

Якщо немає вуличного освітлення, то звертайтесь до КП “Міськсвітло”: (057) 700-50-37.

Якщо без електроенергії кілька будинків, тоді телефонуйте в АТ “Харківобленерго”:

  • (057) 34-24-413,
  • (067) 23-40-413,
  • (063) 05-40-413,
  • (050) 05-40-413.

Аварійні та планові відключення можна перевірити у відповідних розділах на сайті товариства. Окрім того, інформацію можна отримати, завантаживши мобільний додаток “Харенерго”, а також у чат-ботах обленерго у Viber та Telegram.