Шановні споживачі!

16.03.2020

Постановою Кабінету міністрів України від 11 березня 2020 року № 211 “Про запобігання поширенню на території України коронавірусу COVID-19” введено карантин з 12 березня по 3 квітня.

АТ “Харківобленерго” інформує, що на час карантину доступ на територію підрозділів товариства ТИМЧАСОВО ОБМЕЖЕНИЙ! Пропонуємо скористатися для вирішення своїх питань електронними засобами комунікації!

Сьогодні товариство пропонує своїм абонентам широкий вибір засобів зв'язку для замовлення послуг, передачі показів приладів обліку або отримання необхідної інформації: від звичайного телефонного зв'язку до персонального комп'ютеру або мобільного гаджету, а саме:

  • через форму на сайті товариства, без реєстрації в особовому кабінеті;
  • безпосередньо через особовий кабінет на сайті товариства;
  • за допомогою мобільного додатка “Харенерго”, який є функціоналом двох компаній АТ “Харківобленерго” та ПрАТ “Харківенергозбут”;
  • за допомогою Telegram та Viber – ботів;
  • за допомогою SMS, надіславши повідомлення на номер 4300;
  • за допомогою голосового меню кол-центру товариства;
  • надіславши листа на електронну пошту кол-центру АТ “Харків-обленерго” - call-center@obl.kh.energy.gov.ua;
  • за допомогою телефонів кол-центру АТ “Харківобленерго”: 057-34-24-413, 050-05-40-413, 063-05-40-413, 067-23-40-413, 0800-500-413.

Крім того, товариством реалізована можливість передавати показники лічильника в голосовому меню самообслуговування без з’єднання з оператором, залишивши повідомлення із зазначенням необхідним даних для ідентифікації споживача, а саме — номера особового рахунку, адреси, власника рахунку та поточних показників лічильника.