Увага! Обмежено доступ відвідувачів до адміністративних будівель АТ "Харківобленерго"

17.03.2020

На виконання Постанови Кабінету Міністрів України від 11.03.2020 №211 «Про запобігання поширенню на території України коронавірусу COVID-19» з 16.03.2020 і до завершення встановленого цим документом карантину – 03.04.2020 – доступ до адміністративних будівель АТ «Харківобленерго» для сторонніх осіб тимчасово обмежений.

Протягом вказаного періоду рекомендуємо для спілкування із фахівцями АТ «Харківобленерго» використовувати дистанційні сервіси – сайт Товариства, електронну пошту, телефони та мобільні системи обміну повідомленнями.

Паперову кореспонденцію просимо направляти до товариства поштою або електронною поштою через сайт товариства https://www.oblenergo.kharkov.ua/. Інформацію стосовно вхідної документації можете отримати за телефонами 342-33-70 (юридичні особи) та 342-34-00 (фізичні особи).

Для вирішення невідкладних питань, ви можете скористатися:

спеціальними скриньками для кореспонденції, які знаходяться при вході до адміністративної будівлі (для листування та документів).

За довідковою інформацією звертайтеся до Інформаційно консультаційного відділу за телефонами: 342-31-08; 342-31-05.

На даний час прийом споживачів в центрах обслуговування клієнтів не проводиться.

Прийом заявників в «Єдиному вікні» також припинено. Заяву на приєднання електроустановки можна подати дистанційно через сайт товариства АТ «Харківобленерго» https://www.oblenergo.kharkov.ua/ або поштою. За питаннями щодо роботи «Єдиного вікна» звертайтеся по телефонам: 342-35-84, 342-31-69.

Передати покази електролічильника, Ви маєте можливість будь яким зручним способом (в два останні та три перші робочі дні щомісяця);

  • через форму на сайті товариства, без реєстрації в особовому кабінеті https://www.oblenergo.kharkov.ua/

  • безпосередньо через особовий кабінет на сайті товариства;

  • за допомогою мобільного додатка “Харенерго”, який є функціоналом двох компаній АТ “Харківобленерго” та ПрАТ “Харківенергозбут”;

  • за допомогою Telegram та Viber – ботів;

  • за допомогою SMS, надіславши повідомлення на номер 4300;

  • за допомогою голосового меню кол-центру товариства;

  • надіславши листа на електронну пошту кол-центру АТ “Харківобленерго” - call-center@obl.kh.energy.gov.ua;

  • за допомогою телефонів кол-центру АТ “Харківобленерго”: 057-34-24-413, 050-05-40-413, 063-05-40-413, 067-23-40-413, 0800-500-413.

Будь ласка, з розумінням поставтеся до обмежень у відвідуванні сервісних центрів для обслуговування споживачів, не наражайте на небезпеку себе й працівників енергокомпанії та вирішуйте свої питання дистанційно.

Про відновлення звичайного режиму роботи центрів обслуговування клієнтів ми повідомимо вас на сайті товариства.