В особистому кабінеті на сайті “Харківобленерго” реалізовано нову опцію

АТ “Харківобленерго” продовжує впроваджувати у своїй роботі нові дистанційні сервіси, які є надзвичайно актуальними у період пандемії та карантину. Так, в особистому кабінеті на сайті товариства з'явилася нова опція – “Обмін документами”.
Новий сервіс дозволяє замовникам послуг отримувати та підписувати документи, а також обмінюватися ними з підрозділами АТ “Харківобленерго”.
“Наприклад, ця опція стане у нагоді клієнтам, які замовили послугу приєднання. В особистому кабінеті відтепер можна підписати договір, отримати рахунок на оплату послуги або підписати акт виконаних робіт. Зробити це можна за допомогою електронного підпису”, – зазначили в АТ “Харківобленерго”.
Щоб скористатися сервісом, потрібно зайти в особистий кабінет на сайті обленерго та обрати в головному меню розділ “Послуги”. Серед інших з'явиться кнопка “Обмін документами”.
Натиснувши, потрібно обрати контрагента із запропонованих або створити нового.
Після того, як ви побачите потрібні дані, необхідно натиснути кнопку “Далі” у правому нижньому куті сторінки.
Після цього ви побачите або потрібний файл, який можна підписати, або повідомлення про те, що для вас файлів немає.
Нагадаємо, протягом останнього часу спеціалістами АТ “Харківобленерго” реалізовано цілу низку проектів, пов'язаних з електронними сервісами. Це і створення мобільного додатку “Харенерго”, який менше ніж за рік став найпопулярнішим сервісом серед клієнтів обленерго, і розширення лінійки електронних способів передачі показів, і можливість дистанційного замовлення послуг товариства.
Напрямок розвитку електронних сервісів є одним із найбільш пріоритетних у роботі “Харківобленерго”, адже в сучасних умовах від цього залежить час, зручність, комфорт та безпека клієнтів підприємства.