“Харківобленерго” закликає споживачів користуватися дистанційними сервісами товариства

22.04.2021

У період пандемії та в умовах карантину АТ “Харківобленерго” нагадує споживачам про можливість користуватися дистанційними сервісами для замовлення платних послуг. Зокрема, дізнатися про можливість отримання так званої “нульовки” можна через особистий кабінет на сайті товариства. Звертаємо увагу, що йдеться про довідку за період до 1 січня 2019 року. 

Для цього необхідно у переліку головного меню особистого кабінету обрати вкладку “Отримання довідки нульовки” та заповнити пусті поля заявки: номер єдиного (особового) рахунку з 12 цифр, індивідуальний податковий номер (ІПН), ПІБ замовника послуги та телефон. 

Якщо дані введені коректно, відкриється сторінка з інформацією про особовий рахунок. Система повідомить, можливо чи ні отримати відповідну довідку. Якщо з'явиться відповідь “Довідку-нульовку видати не можна”, буде вказана причина. Наприклад, вам повідомлять про необхідність замовити проведення технічної перевірки лічильника (може знадобитися під час продажу житлового приміщення або переоформлення особового рахунку). Зробити це також можна дистанційно, перейшовши за вказаним посиланням, або у розділі “Послуги” в особистому кабінеті на сайті товариства.

Звертаємо вашу увагу, що після отримання відповідної довідки в АТ "Харківобленерго", треба буде звернутися до вашого постачальника електричної енергії (наприклад, ПрАТ "Харківенергозбут"), щоб отримати довідку-нульовку за період з 1 січня 2019 року. 

Нагадуємо, що у зв'язку із введенням в Україні карантину через коронавірус, в адміністративних будівлях АТ “Харківобленерго” діють певні обмеження. Для вирішення невідкладних питань щодо електрозабезпечення використовуйте дистанційні способи спілкування з персоналом товариства, інформація про які розміщена на корпоративному сайті.