Харків'яни оновили рекорд із передачі показів за допомогою електронних сервісів обленерго

07.06.2021

Понад 414 тисяч власників особових рахунків передали показання за травень 2021 року за допомогою електронних сервісів АТ “Харківобленерго”. “Це на 10 тисяч більше, ніж у січні, коли вперше кількість споживачів, що передають покази дистанційно, досягла позначки у 400 тисяч”, – зазначили у товаристві.

Впевнене лідерство серед дистанційних способів передачі показів утримує мобільний додаток “Харенерго”. Ним скористалися 30,4% власників особових рахунків.

Друге та третє місця за популярністю – sms-повідомлення (23,4%) та особистий кабінет на сайті товариства (22,9%). Також зросла частка показань, які передаються через чат-боти у Viber та Telegram, а також банер-посилання на сайті.

Абсолютними лідерами із передачі показань за допомогою електронних сервісів АТ "Харківобленерго" (у відсотковому співвідношенні) є споживачі, що мешкають на території, яку обслуговує Дергачівський район електричних мереж (РЕМ): із 47 тисяч власників особових рахунків 26,5 тисяч передають покази дистанційно (56,2%). Також попереду споживачі, яких обслуговують:

  • Липецький РЕМ - 48,1%,
  • Зміївський РЕМ - 44,2%,
  • Ізюмський РЕМ - 43,4%,
  • Богодухівський РЕМ - 40,5%,
  • Холодногірський РЕМ - 39%.

Нагадаємо, мобільний додаток “Харенерго” завантажили понад 300 тисяч абонентів АТ "Харківобленерго". Це програмне забезпечення за своїм набором функцій ідентичне особистому профілю на сайті товариства, але може бути встановлено на телефон або планшет.